معرفی اینترنت پر سرعت وایرلس

شرکت سرعت گستر ارتباطات پارسیان  با استفاده از تجربه 12 ساله در زمینه ارائه سرویس های اینترنت و شبکه و با در نظر گرفتن نیاز روز افزون به اینترنت پرسرعت اقدام به ارائه این خدمات در بسیاری از نقاط شهر تهران نموده است. در حال حاضر این سرویس ها به صورت بیسیم و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا ارائه شده و در اکثر موارد با سرعتی بسیار بالاتر از سایر فناوری ها همچون ADSL و +ADSL2 تا مرز  ۵۰Mbps امکان اتصال را برای مشترک فراهم می نمایند.
این سرویس ها هیچ نوع وابستگی به خطوط تلفن ندارند. لذا محدودیت هایی مانند خطوط تلفن PCM، فیبر نوری ، ریموت و … مانع از ارائه سرویس نخواهد شد.

مزیت عمده این سرویس نسبت به ADSL سرعت ارسال بالا می باشد که در ویدئو کنفرانس ها، استفاده از ارتباط های تصویری و بازی های آنلاین بسیار مورد نیاز خواهد بود.
از دیگر مزیت های این سیستم، امکان استفاده اشتراکی ساکنین یک برج،آپارتمان و یا مجتمع از تجهیزات برای دریافت سرویس اینترنت می باشد. به نحوی که تمامی واحدهای یک مجتمع تنها از طریق یک آنتن، به شبکه اینترنت سرعت گستر متصل می شوند اما هرکدام بدون تداخل و به صورت کاملا مستقل با سرعت دلخواه از اینترنت استفاده خواهند نمود. در این سیستم هرکدام از مشترکین داخل مجتمع حساب کاربری شخصی خود را دارا بوده و از نظر پرداخت نیز به صورت مستقل عمل می نمایند.

در ساختمان های با تعداد واحد بالا سرعت گستر امکان ارائه سرویس اینترنت با سرعت های تا ۱۰۰ مگابایت را دارا می باشد.