سامانه باشگاه مشتریان و فروش آنلاین ویژه رستوران ها و کافی شاپ ها...

راه اندازی اولین و جامع ترین سیستم هوشمندسازی و مدیریت اینترنت عمومی در ایران

  شرکت ارتباطات نوین هوشمند بهنیا با بهره گیری از متخصصان مجرب در حوزه فناوری اطلاعات سامانه جامع هات وای فای را طراحی و اجرا نموده است.

در سال های اخیر با توجه به افزایش چشمگیر استفاده از اینترنت و اپلیکیشن های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و هوشمند سازی اماکن و همچنین احساس نیاز استفاده از آن در جهت افزایش ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان توسط صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف . شرکت بهنیا برآن شد که با استفاده از توان و دانش علمی خود که حاصل تحقیق و پژوهش و بهره گیری از سابقه ای بیش از 10 سال در صنعت آی تی کشوراست  سامانه جامع هات وای فای را طراحی و در اختیار مشتریان خود قرار داده است از جمله مراکزو اصنافی  که می توانند از قابلیت ها و امکانات ویژه این سامانه بهره ببرند میتوان به :هتل ها, رستوران ها,کافی شاپ ها,مراکز تجاری ,فرودگاه ها , بیمارستان ها و تمامی مراکزی که خدماتی بر روی بستر اینترنت عمومی به مشتریان خود ارائه می نمایند اشاره کرد.

متاسفانه علی رغم پیشرفت تکنولوژی و گسترده گی سطح دسترسی افراد به اینترنت همچنان بسیاری از صاحبان کسب و کار و مدیران محترم مراکز مختلف از فناوری های جدید استفاده نمی نمایند. که این امر باعث کاهش فروش و از دست دادن مشتریان وفادار و عدم ارتباط طولانی مدت با مشتریان خود خواهد شد.

خوشبختانه سامانه جامع هات وای فای پس از بررسی و بهره گیری از مشاورین صاحب نام در حوزه دیجیتال مارکتینگ , امکانات تخصصی و هدفمند در جهت رفع این مشکلات و افزایش فروش و کاهش هزینه های استفاده کنندگان از اینترنت  خود فراهم نموده است. از جمله امکانات این سامانه :فروش آنلاین , باشگاه مشتریان,سیستم نظر سنجی هوشمند,منو دیجیتال, مدیریت اینترنت , تبلیغات در بستر اینترنت مجموعه, ثبت دامنه اختصاصی برای مشترک پنل کاربری تحت وب و... می باشد